miercuri, 10 februarie 2010

CoLOuRSHAKE : tricouri personalizate

Colourshake: tricouri personalizate marca Adina Pestroiu

1. Cum te-ai descrie?
Cu mintea mereu hai-hui printr-un univers plin de monstruleţi, prinţese, creaturi cu personalitate şi explozii de culori, colourshake mai revine din când in când cu picioarele pe pământ şi face cunoştiinţă lumii întregi prin intermediul lui www.colourshake.blogspot.com cu prietenii ei imaginari şi promite şi se ţină de deviza pe care şi-a ales-o: să facă chestii haioase care să ducă oamenii cu gândul la poveşti şi copilărie.



2. Ce te-a convins că ar trebui să devii artizan handmade?
Consider că ce fac în momentul de faţă se încadrează în categoria modă şi nu artizanat. Am ales această cale pentru că mă fascinează ideea de a crea lucruri pe care oamenii să le poarte. Mereu cand văd pe cineva pe stradă mă gândesc cum aş îmbrăca persoana respectivă, mereu cand mi-am luat cate ceva am vrut să-l modific să-l fac să se integreze în concepţia mea despre cum ar trebui să arate lucrurile pe care le port. Aşa că , evident a fost mult mai uşor să încep să creez ceva care să-mi poarte amprenta decat să modific mereu ceva ce nu-mi aparţinea. Aşa s-a născut ideea colourshake.



3. Care sunt produsele cel mai greu de lucrat pentru tine?

Nimic nu este uşor de făcut, dar cel mai greu este să reuşesc să pun în practica exact ceea ce îmi doresc. Sã gãsesc materialele care se potrivesc cu ideea, culorile, texturile astfel încât produsul final sã arate perfect.



4. În ce materiale îţi place cel mai mult să lucrezi?

Nu am un material preferat. In funcţie de ce vreau să creez la un moment îmi găsesc nişte materiale care se potrivesc cu ideea respectivă şi devin materiale favorite.

5. Pentru tine handmade-ul este pasiune sau a devenit şi o sursă de venit suplimentar?

Pentru mine reprezintă ambele lucruri. Nu cred că se pot exclude. Într-adevăr totul pleacă de la pasiune dar pentru ca pasiunea să se poată dezvolta trebuie să poată la un moment dat să se autosusţină.

6. Ce ai simţit când ai primit prima comandă ? Dar când ai văzut pe cineva purtând un obiect realizat de tine?

Momentul primei comenzi a fost momentul în care totul a trecut de la vis, de la idee la ceva real. Cand am văzut prima dată pe cineva purtându-mi creaţiile am fost...foarte încântată, e prima descriere care imi vine în minte. Faptul ca ea era la fel de încântată ca şi mine de produs m-a convins şi mai mult că fac ceea ce îmi doresc.
E un sentiment foarte complex care nu se poate descrie uşor.



7. Ce ar trebui să favă cineva care vrea acum să devină artizan în handmade ?

Să înveţe cât mai mult, să experimenteze cât mai mult. Am văzut că foarte multă lume care începe să creeze ceva, se gândeste mai întâi că este ceva din care se câştigă bani uşor pentru că "se caută" . Investiteşte în tine, în cunostiinţele tale, fă cursuri de desen , învaţă să lucrezi cu materiale noi, caută pe internet informaţii, etc
Dacă nu reuşeşti să-ti faci timp să te instruieşti , nu ar trebui să apuci de la început pentru că nu ai să ajungi niciunde.


8. De la care produs ai primit cel mai bun feedback?

Tricoul cu texte din diferite cărţi/filme - o mini campanie pentru a convinge oamenii să citească şi să vizioneze acele cărţi/filme care merită, tricoul "capture from a window",
tenişii trăzniţi, nici nu mai stiu :) . Imi place să creez lucruri unicat pentru fiecare client. În momentul în care mă contactează cineva pentru un anumit obiect, încerc să vad cum pot să personalizez produsul astfel încât să se potrivească cât mai bine cu personalitatea şi necestăţile acestuia.


9. Se poate ajunge la kitsch în produsele hand made?

Evident. După cum spuneam mai sus, sunt prea multe persoane care încep să "creeze" pentru că vor sa facă bani uşor. În mod automat fac produse slabe calitativ(de multe ori copii ale produselor altor persoane) pe care le comercializează la preţuri foarte mici.
Sunt multe dezavantaje aici.Cel mai mare cred că este faptul că produsele handmade au ajuns sa fie considerate nişte produse care trebuie să fie chilipiruri, ceea ce este foarte greşit.


10. Ce proiecte ai pentru viitor ?

In viitorul apropiat urmeaza lansarea unei linii de gentuţe by colourshake.









Multumesc Adina pentru interviu!
Imi place la nebunie tricoul cu baloanele desenate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu