vineri, 5 februarie 2010

Accesorii marca "Epurash"

Epure Roxana, 20 de ani,
studentã la ASE,
Bucureşti





1. Cum ţi-a venit ideea de a deveni artizan handmade?
Prima oarã am vãzut ideea asta de accesorii din ceramicã la diferie standuri de la mare şi din Bucureşti. Dupã ceva vreme m-am interesat şi am aflat ce materiale îmi trebuie şi de unde le pot cumpara. Am început sã fac accesorii de aproximativ 2 ani şi jumãtate. E minunat sentimentul sã ştii cã îti poţi face singurã accesoriile exact aşa cum vrei şi, bineînţeles, este şi satisfacţia mai mare sã porţi un lucru fãcut de tine şi nu cumpãrat.





2. Stiu cã fiecare obiect necesitã timp, rãdbare şi pasiune. Totuşi, unele accesorii sunt mai greu de fãcut decat altele. Care sunt acelea care iti dau tie mai mult de munca si de ce ?
într-adevar, fiecare obiect necesita rabdare si pasiune. Sunt norocoasa din punctul asta de vedere pentru ca le am pe amandoua. Cu timpul ma mai cert dar ne impacam noi cumva. Fiecare element il fac cu atentie si tind spre perfectiune. Greu ar putea fi faptul ca uneori fac acelasi model de mai multe ori, in functie de cerere si dispare interesul, spre deosebire de modelele unicat. In rest, niciun produs nu e greu de facut cand il fac cu pasiune.






3. In ce materiale iti place cel mai mult sa lucrezi?
Ceramica mi se pare cel mai potrivit material pentru accesorii deoarece pot sa pictez orice cu usurinta pe suprafata lui. In ce priveste tablourile, folosesc panza. Nu ma feresc, insa, sa lucrez si cu alte materiale. As vrea sa ii multumesc persoanei care a inventat acrilicele. Se pot folosi pe multe suprafete si astfel am ajuns sa pictez cu acrilice aproape tot ce-mi iese in cale (de la ceramica la materiale textile si chiar pereti).







4. Cum a fost senzatia primei comenzi? Dar in momentul in care ai vazut pe cineva purtand un obiect realizat de tine?
Sincer nu mai tin minte senzatia primei comenzi probabil din cauza faptului ca la inceput am facut pentru prieteni si pentru mine. Cu timpul am inceput sa vad pe net si pe strada fete purtand accesoriile mele. Unele persoane imi erau cunoscute, pe altele nu le stiam nici macar fizic. Asta a facut sa creasca in mine mandria, satisfactia si dorinta de a realiza si mai mult. La toate astea mai participa si clientii fideli, care imi dau de inteles ca apreciaza munca mea.


5. Ce sfat ii dai unei persoane ce vrea acum sa devina artizan in handmade ?
Pai, avand in vedere ca in ultimul timp pe piata asta au intrat tot mai multe persoane, ca sa se evidentieze ar trebui sa vina cu niste idei cu totul originale, sa se axeze pe alte feluri de modele decat cele care sunt abordate frecvent sau sa isi stabileasca o tema centrala si sa o dezvolte aplicandu-i diferite inspiratii.

6. De la care produs ai primit cel mai bun feed back?
Modelele cu desene animate (de exemplu Minnie Mouse), cu modelul unui ceas vintage, cu teme muzicale sau anumite modele abstracte au fost cel mai mult apreciate.






7. Se poate ajunge la kitsch in produsele handmade?
Consider ca se poate ajunge la kitsch in momentul in care nu pui pasiune si neglijezi desenul pe care vrei sa il redai (nu orice linie facuta neglijent arata bine).

8. Ce proiecte ai pentru viitor in calitate de artizan?
Am inceput deja sa ma axez pe tablouri. Imi doresc ca in viitor sa merg pe decoratiuni interioare; asta sa fie hobbyul prioritar si de ce nu mai mult decat un hobby. O sa fac in acelasi timp si accesorii, doar ca o sa le acord mai putin timp. Simt ca este momentul sa fac mai mult, sa evoluez.






Multumesc ROXANA PT INTERVIU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu