joi, 28 ianuarie 2010

"Plohotnuke", accesorii ciudate pentru toate gusturile

"PLOHOTNUKE este o creatura dubioasa care realizeaza tot soiul de accesorii care se vor iesite din comun. Isi incearca si talentele de ilustrator, dar mai are de invatat. Se exprima dubios, dar se intelege cu ceilalti indivizi prin limbajul comenzilor! Asadar... sa curga comenzile! :D" dupa cum ea se descrie pe blogul ei. http://plohotnuke.wordpress.com

Magazinul virtual “Plohotnuke” aparţine Mariei din Bucureşti, masterandã ce tocmai isi finalizeaza si acest ciclu universitar.








1. Cum de ai ales aceastã meserie, pasiune de artizan handmade?
La început, am vrut sã îmi fac accesorii pe placul meu şi low-budget. Apoi am vrut sã-i vãd pe toţi purtând chestiile pe care le fac. Mã rog, pe cât mai mulţi.





2. De ce te mai duci la târguri de hand made, acum când este la modã sã fii « artizan » ?
Eu nu ma consider nimic încã. Nu fac asta ca meserie, e un hobby. Nu o fac în mod constant, ci dupã cum am chef şi timp. In plus, cred cã artizanul are legaturã mai mult cu tradiţia. Consider cã ceea ce fac eu nu are de-a face cu tradiţia.


3. Ce produse handmade realizate de tine sau nu care te reprezintã?
Nu am un gen de produse preferate. Imi cumpãr sau fac câte ceva în funcţie de ce am nevoie şi ce vreau sã exprim. Uite, de exemplu acum câteva zile mi-am comandat o poşetã handmade de pe net. Nu mi-am luat în viaţa mea o poşetã pentru cã nu port. La fel de bine s-ar putea sã nu o port nici pe aceasta, dar mi-a plãcut atât de mult încât nu am suportat sã ştiu cã nu o am :).


4. Cu ce materiale îţi place sã te joci când realizezi produsele tale ?
Pasta modelatoare cu uscare la aer. Aproape toate lucrurile pe care le fac sunt din acest material. Uneori mai lucrez şi cu lemnul, dar pentru ca totul sã iasa bine trebuie sã fie un lemn perfect finisat. Mi-am luat câteva cutii de lemn natur înainte de sãrbãtori şi nu am putut face mai nimic cu ele penru ca erau foarte prost lucrate.







5. Ce sfat îi dai unei persoane ce vrea acum sã devinã artizan în handmade ?
Sã lucreze chestiile cu foarte mare grijã şi curat, sã le testeze înainte de a le da mai departe. Sã facã lucruri pe care el însuşi le-ar cumpãra.

6.Cum aratã artizanul perfect în concepţie ta ?
Sã fie rãbdator, sã îi placã ceea ce face. Sã fie migãlos. Si exigent.

7. Care este motto-ul tãu?
Nu am un motto. Sunt o fire schimbãtoare şi nu mã caracterizeazã nimic pe termen lung.

8. Crezi cã handmade-ul, ca stil de viaţã, a devenit simplu comerţ, sau este încã pasiune?
Depinde. Sunt şi oameni care fac simplu comerţ şi oameni care pun pasiune în ceea ce fac. Cred cã procentul este cam 50% - 50%.

9. Care ar fi din punctul tãu de vedere, cea mai bunã locaţie pentru un târg de handmade?
Undeva unde sã fie flux mare de oameni.

10. Care sunt produsele tale cele mai bine primite de public?
Cerceii cu relaţii, cei cu pisici turbate, broşele cu “I am a cat person”. Cerceii filosofici... depinde de cine le vede :D Am de toate pentru toţi.







Multumesc Maria pentru interviu!
Keep up the good work!

Un comentariu: